Veřejná zakázka: Rámcová smlouva na provádění repasí CAS (PHA) 32 na podvozku Tatra T815, 2017 - 2020

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 735
Systémové číslo: P17V00000003
Evidenční číslo zadavatele: 027/17/OCN
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2017-003441
Datum zahájení: 08.02.2017
Nabídku podat do: 21.03.2017 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová smlouva na provádění repasí CAS (PHA) 32 na podvozku Tatra T815, 2017 - 2020
  • Druh veřejné zakázky: Služby
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Na základě uzavřené rámcové dohody ("RD") na 4 roky s více dodavateli budou zadavatelem zadávány jednotlivé dílčí zakázky ze strany zadavatele, jejichž předmětem bude služba ze strany vybraného dodavatele - repase celkem 12 vozidel CAS (PHA) 32 na podvozku Tatra T 815.
Realizace spočívá v provedení repasí podvozkové a motorové části, opravy kabiny, výměny nástavby za novou, a opravy dalších účelových zařízení, provedení, repase čerpadla a dalšího příslušenství každého vozidla a provedením nové barevné úpravy a nápisů na vozidlech, včetně vyzkoušení.
Záměrem zadavatele je postupná repase 3 - 4 vozidel ročně = obsah jednoho minitenderu dle RD.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 28 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: ČEPRO, a.s.
  • IČO: 60193531
  • Poštovní adresa:
    Dělnická 213/12
    17000 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 634751

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Dělnická 213/12
17000 Praha

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele_RS na repase CAS.pdf 1.41 MB
Smlouva, její změny a dodatky
SML 1 Podepsaná rámcová dohoda - 1. účastník - THT Polička, s.r.o. Dokument PDF VKPDVI_Repase CAS_THT.pdf 624.66 KB
SML 2 Podepsaná rámcová dohoda - 2. účastník - ANZA s.r.o. Dokument PDF 42024_RS na repase CAS_ANZA.pdf 621.59 KB
SML 3 Podepsaná rámcová dohoda - 3. účastník - KOBIT - THZ s.r.o. Dokument PDF 42025_RS na repase CAS_KOBIT.pdf 600.06 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
ANZA s.r.o. 42937256 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
SPS - VKP s.r.o 15053920 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
THT Polička, s.r.o. 46508147 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 01.06.2017


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
THT Polička, s.r.o. 46508147 Česká republika neuvedeno neuvedeno
ANZA s.r.o. 42937256 Česká republika neuvedeno neuvedeno
SPS - VKP s.r.o 15053920 Česká republika neuvedeno neuvedeno

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno
Žádný záznam.