Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Prodloužení licencí produktů Office 365
Odesílatel Milan Trnka
Organizace odesílatele ČEPRO, a.s. [IČO: 60193531]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 17.01.2024 10:41:46
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Vážení,
v příloze posílám odpověď na Vaši žádost o vysvětlení zadávací dokumentace.
S pozdravem
Milan Trnka
ČEPRO, a.s.


Přílohy
- 01_Dodatečné informace č. 1.pdf (257,49 KiB)

Původní zpráva

Datum 16.01.2024 13:04:48
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

rádi bychom požádali o vysvětlení několika bodů ve smlouvě:

Specifikace předmětu plnění:

Dodávka nových verzí software k již poskytnutým licencím
• DOTAZ: dodávka licencí jde směrem od výrobce Microsoft? Jak dodavatel pomůže k tomuto bodu?

Servisní verze pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.
• DOTAZ: dodávka licencí jde směrem od výrobce Microsoft? Jak dodavatel pomůže k tomuto bodu?

Opravy chyb softwaru, k nimž se licence vztahují, opravné kódy.
• DOTAZ: dodávka licencí jde směrem od výrobce Microsoft? Jak dodavatel pomůže k tomuto bodu?

Dokumentace k novým verzím software k němuž byly poskytnuty licence.
• DOTAZ: dodávka licencí jde směrem od výrobce Microsoft? Jak dodavatel pomůže k tomuto bodu?

Nepřetržitá elektronická pomoc prostřednictvím komunikačních kanálů uvedených v odst. 2.7 smlouvy pro řešení problémů a dotazů objednatele, 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu. -
• DOTAZ: jaká je role dodavatele? Chcete využít hlepdesk dodavatele nebo Microsoftu nebo máme za vás delegovat vaše požadavky na Microsoft?

Přímý elektronický přístup prostřednictvím komunikačních kanálů uvedených v odst. 2.7 smlouvy pro řešení problémů, oznámení závady v produktu, objasnění dokumentace, oznámení požadavku na rozšíření funkčnosti produktu a technickou pomoc pro problémy a dotazy během obvyklé pracovní doby.
• DOTAZ: jaká je role dodavatele? Chcete využít hlepdesk dodavatele nebo Microsoftu nebo máme za vás delegovat vaše požadavky na Microsoft?

Priorita řešení podle pracovního dopadu.
• DOTAZ: Ve smlouvě nejsou stanoveny SLA, jaká jsou a na co se vztahují?

Přístup k informacím společnosti Microsoft prostřednictvím elektronických systémů. Technické pokyny, návrhy, informace o vývoji produktů, dostupnost produktů, oznámení o ukončení podpory, podrobnosti o známých problémech včetně náhradních řešení.
• DOTAZ: dodávka licencí jde směrem od výrobce Microsoft? Jak dodavatel pomůže k tomuto bodu?

Bod 9.5.2 smlouvy
• DOTAZ: Prosíme o správnou formulaci bodu 9.5.2

Tabulka licencí je vypsána v licenčním programu MLV, který již neexistuje
DOTAZ: Lze dodat licence v pogramu CSP?

Děkujeme.