obsah
|
zápatí
ČEPRO a.s.
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Obnova hardware a software PLC systémů skladů PHM
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Obnova hardware a software PLC systémů skladů PHM
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem zakázky je:
a) Provedení Obnovy PLC (resp. nové dodávky) Hardwaru a Softwaru PLC úrovně Řídícího systému skladu zadavatele na všech Lokalitách, a všech s tím souvisejících činností, a to v rozsahu a specifikaci uvedené v návrhu Smlouvy o dílo (viz příloha č. 3), zahrnující zejména veškeré práce na obnově PLC úrovně a zajištění licenčního upgradu stávajících licencí nebo dodávku nových licencí pro PLC úroveň Řídícího systému skladů vč. veškerých nutných doplňků, modulů nebo software dalších výrobců pro min. zachování stávající funkcionality (dále také jen „Dílo“). Dílo bude prováděno v termínech a na Lokalitách dle předem písemně odsouhlaseného harmonogramu zadavatelem. Stávající hardware PLC úrovně zůstává v majetku zadavatele;
b) služba podpory, údržby a rozvoje prostředí PLC úrovně Řídícího systému Lokalit zadavatele bude poskytována dodavatelem po dobu 7 let postupně na jednotlivých Lokalitách od první úspěšné akceptace dílčí části Díla realizované pro první vybranou Lokalitu.
Místo plnění:
Extra-Regio
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.ceproas.cz)
Kontakt:
Milan Trnka
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
26.08.2025 10:00
Datum zahájení:
24.06.2025 00:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © ČEPRO a.s.
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software